dinsdag 29 april 2008

Sprakeloos !



Ik ben sprakeloos over alle reactie's die binnenkomen over ons examenproject 'Sprakeloos' !
Niets dan positieve dingen.
Een interview op ATV, de krant die ons gisteren kwam interviewen en een dubbelportret in Libelle.
Het doet deugd met een randje. Want hoe fijn dit alles ook is ... Vincent is er ook nog !
En dat was voor ons toch ook wel een grote zorg.
Hoe zal hij reageren op al deze openbaarheid ?

Eergisteren zaten we in de auto op weg naar 'ik-weet-al-niet-meer-naar-waar'. Het scenario van 'Sprakeloos' lag op de achterbank.
Hij was er stil in aan 't bladeren.
Dan zegt hij: "Is het script nu helemaal af ?"
Wij: "Ja, eigenlijk wel ... maar er kan altijd iets veranderd worden als jij dat wil."
Hij: "Ik zou nog graag de proloog willen schrijven."

En kijk ... dat zijn dus gouden momenten. Want hiermee zegt hij dat hij het project goedkeurd.
Meer wensen we niet.
Laat 'Asperger' maar de lucht in gaan ...

Ik hoop en wens dat dit project op de juiste plaatsen terechtkomt.
Maar daar ben ik eigenlijk al van overtuigt.
'Sprakeloos' vindt vanzelf zijn weg wel !


Margo


1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Margo,

Ik kreeg er rillingen van dit te lezen. (een beetje te gevoelig dan maar :-) )

Wat fijn dit te lezen, koester die mooie momenten...

ps. kga echt alles doen om te kunnen komen, ik zit wel nog vast in vervoermogelijkheden...maar ik laat je nog iets weten!

ps heb de intervieuw bekeken, jeetje zeg wat kan je dat goed voor de camera!

xxx Boudaatje