zaterdag 12 april 2008

Uitnodiging

Examenproject MUZARTO – afdeling: woord / welsprekendheid
.
.
S P R A K E L O O S

( aspergers in de lucht )



je bent zo stil vanavond

stiller dan normaal
maar het geeft niet
want stilte maakt je mooier

Vincent


ZATERDAG, 17 MEI 2008
19 u 30
zaal zonnedauw kalmthout
Kapellensteenweg 170 - 172


inkom gratis
0 3 / 6 6 7 . 3 3 . 7 9 ( essen ) – 0 3 / 6 6 6 . 9 0 . 1 1 ( kalmthout )
.
.
.

Geen enkel gedrag is typisch autistisch.
Niet alle mensen met autisme gedragen zich identiek.
Zo zijn er mensen met autisme die anderen niet aankijken tijdens een gesprek.
Maar bepaalde mensen met autisme doen dat wel.

Sterker nog: sommige autistische kenmerken komen ook voor bij mensen zonder autisme.

Wat mensen met autisme onderscheidt van mensen zonder autisme is niet zozeer hun gedrag, maar de wijze waarop ze waarnemen en denken.

Letterlijk, rechtlijnig en concreet denken en een uitmuntend oog voor details hoeven niet noodzakelijk een stoornis te betekenen.

Stel je voor dat vliegtuigingenieurs geen aandacht zouden hebben voor details en hun ontwerpen zouden baseren op zuiver abstracte ideeën, een grote dosis intuïtie en berekeningen 'bij benadering'.

Zou u nog in een vliegtuig durven stappen?



i n k o m g r a t i s - r e s e r v a t i e M U Z A R T O
0 3 / 6 6 7 . 3 3 . 7 9 ( essen ) – 0 3 / 6 6 6 . 9 0 . 1 1 ( kalmthout )

.

.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Kun je me even laten weten of we mogen vermelden dat je zelf moeder van een puberzoon bent?? (dan gaat de uitnodiging vandaag nog de deur uit)

Als we de uitnodiging naar ouders sturen heeft dat voor hen zeker een meerwaarde.

Groetjes,
Cis Schiltmans

Anoniem zei

Beste Margo,

van harte proficiat en veel succes gewenst!

Het wordt vast een boeiende avond.

Jammer genoeg kunnen Leen (crea-t-uur) en ikzelf niet aanwezig zijn op 17 mei wegens een trouwfeest.

Heel graag tot later, en laat a.u.b. weten als er iets gepubliceerd wordt.

Hartelijke groeten,
Agnes.

Anoniem zei

Hey Margo,

Ik had heel graag willen komen kijken en genieten van jullie prestaties maar wij hebben dat weekend een feestgebeuren van de harmonie (waarvan je nog wel een uitnodiging zou krijgen). Die zaterdagavond hebben wij een uitwisselingsconcert met instaporkesten in het Parochiecentrum.

Laat me zeker al je optredens weten want als ik kan, kom ik graag af.

Grts,

Tom

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Ik wil graag proberen te komen, moet mijn dienst zien te ruilen, dat wel...

Maar mag ik onder voorbehoud op de lijst? Het thema spreekt me zeer aan namelijk.

Anoniem zei

Hey Innertje,

Ik zou ook wel willen komen hoor
Als er plek is in jouw autootje, mag ik dan weer mee rijden. Ik wil ook wel de benzinekosten delen hoor.

Laat maar even weten, en dan mag je mij op de lijst erbij zetten

Dikke zoen,
joyce

Anoniem zei

Lieve Margo,


de datum staat in mijn agenda genoteerd!
Het spreekt me zeker aan en ik wil je wel eens zien :-)

Groetjes,
Lies

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.