maandag 1 oktober 2007

Reiki




Vincent heeft kennis gemaakt met Reiki.
Het geeft hem de rust die hij nu zo heel erg nodig heeft.
Het neemt zijn angsten voor de buitenwereld weg.
En daar zijn dan Joke (ergens ver weg in het noorden van Nederland)
en Marcel (slechts enkele kilometers van ons vandaan).
Op deze mensen kan hij terugvallen.
Zij begrijpen zijn angsten en het mag er allemaal zijn.
Alles mag en niets moet.
Gewoon enkel en alleen even met jezelf bezig zijn.
Vragen stellen over alles wat je bezighoudt.
Het universum schijnt je beter te begrijpen dan de wereld om je heen.

Margo

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jupse,

Deze week vroeg iemand mij als ik geïnteresseerd was in reiki, het schijnt dat het helpt. Ik geloof er niet teveel in. Zeker niet als iedereen dit zomaar kan doen als hij of zij een keer een sessie "op afstand" heeft gevolgd. Maar knap dat het bij Vincent wel helpt. Het kwestie is erin geloven neem ik aan...

Dikke kus

Anoniem zei

Reiki,

Ik hehb er eens, al even geleden nu, een boek over gelezen en ik ben er zeker van dat het kan helpen!! Zelf zou ik er ook wel eens nader kennis mee willen maken! Maar ik heb zo ontzettend veel dat in mijn hoofd speelt...zucht...sosm echt wel té veel...maar ik zie het nu als een voordeel...verveling ken ik niet...ben altijd zo druk doende haha... Maar eens tot "rust" kunnen/ mogen komen...is heel gezond en nodig soms...en als het met Reiki lukt...waarom dan niet?
Er bestaat zo ontzettend veel ...yoga, meditatie in zovele vormen als er culturen zijn(!), soorten massages, enz enz... Als je alles bij elkaar bekijkt zie je vaak het bos niet meer door de bomen..of is het andersom?

Michaël