zondag 2 september 2007

Reactie van Lisbeth (Betnet)

http://www.bednet.be/

Dag Margo,

Wat spijtig dat de aanpassing voor Vincent zo moeilijk verloopt. Dat maakt de zorg voor jou er niet makkelijker op. De twijfel die je had om hem te doen opnemen, wordt er niet minder op .. Vervelend ook dat je nog geen contact hebt gehad met de dokters. Hopelijk zal het gesprek vandaag iets meer licht op de zaak brengen, en je wat meer zekerheid/duidelijkheid geven over de genomen/te nemen beslissing.

Ik volg de blog geregeld op. Wat me opvalt is hoe knap jullie beide kunnen verwoorden wat er in jullie omgaat. Ik hoop dat het jullie allebei wat opluchting kan geven.

Ik hoop ook dat Vincent snel aansluiting vindt, en dat jullie het gevoel krijgen dat er iets in gang gezet wordt. Ik wens het hem en jullie toe!

Warme groetjes,

Lisbeth

Geen opmerkingen: