zondag 2 september 2007

Reactie van Erik Vanherck







Margo,

Ik werd helemaal stil als ik jullie blog zat te lezen. Mijn hart krimpt ineen als ik lees dat Vincent om vrijheid schreeuwt en blijkbaar wegkwijnt in het ziekenhuis. Jouw vraag is terecht : Is dit de beste oplossing voor hem? Ik ken jammer genoeg ook het antwoord niet. Voor een jongen als Vincent heb ik al langer het gevoel of we wel zo zwaar moeten tillen aan school en diploma's enz. Ik ben ervan overtuigd dat Vincent het op zijn manier gaat maken in het leven. Hij volgt misschien niet de meest orthodoxe weg, maar is dit zo verkeerd???

Zijn gedichten zijn prachtig, maar pakkend. Deze jongen heeft echt wel talent.

Moest er iets zijn dan weet je mij wel te vinden !!
Hou mij wel zeker op de hoogte !!!

Groetjes,
Erik Vanherck

Geen opmerkingen: