zondag 2 september 2007

Reactie van Agnes



www.audersvoorauders.be

Dag Margo en familie,

jouw bericht heeft mij wel doen schrikken.

Het doet mij helemaal denken aan het verhaal van een andere moeder, die mij onlangs mailde.
Zij is ook wanhopig op zoek naar school/opvang/goed gesprek/psychologische begeleiding (vul maar aan...) voor haar zoon.


De worsteling met puberteit en identiteit, met diagnose en het voorkomen in de familie, met school en betutteling,...is zo pijnlijk herkenbaar!
Ik geef jou haar mailadres, omdat ik uit haar verhaal heb dat haar zoon ook medische problemen heeft (urinezuur in het bloed, ...).


Misschien kunnen jullie elkaar steunen of adviseren?
Met twee sta je sterker naar de buitenwereld toe!


Groetjes en veel sterkte,
ook aan Vincent, hij is niet alleen, maar daar heeft hij niet veel aan...


Van harte,
Agnes.

Geen opmerkingen: