maandag 3 september 2007

Opname ...













Lieve Vincent,

morgen is het zover …

Na een lange en vermoeide periode van zoeken naar de beste oplossingen voor jou, word je dinsdag opgenomen in ‘HET SPOOR’. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je hier de nodige zorg zal krijgen die je zo hard nodig hebt.


Voor mij betekent dit een stukje loslaten.
Soms lijkt het alsof ik er klaar voor ben.
Op andere momenten wil ik me met hand en tand verzetten tegen die onbekende wereld die je tegemoet moet gaan.
Ik had het liever anders gehad.

Of ik me schuldig voel … ?


Ja, best wel.

Alsof ik niet genoeg mijn best heb gedaan om je te ondersteunen in je zoektocht naar wie je bent. Toch weet ik wie jij bent ... en voor mij ben je het mooiste wat er is. Je hebt een hart van goud. Puur en echt ! Je bent recht door zee.

Maar soms heb je geen vat op de wereld. Er komen dan teveel prikkels binnen en dan wordt het chaos in je hoofd. Het is zo moeilijk om alles dan te ordenen. Voor jou blijft er dan niet meer over dan je stil terug te trekken in de veiligheid van je kamer.
En toch besef je dat de wereld groter is dan dat. En ik gun je ook graag die wereld. Ze is niet altijd zo slecht als mensen soms wel eens durven beweren.

Ik duw je nu voorzichtig de goede richting uit. Althans dat hoop ik …

Hoe het ook zal gaan, lieve Vincent, je weet dat ik er steeds zal staan.

Eén knipoog is genoeg om jou te begrijpen.
We gaan er gewoon samen voor !

Liefs,
Mama

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve, lieve Margo,

Eindelijk even rustmoment gehad om rustig de blog te kunnen bekijken...met pijn in mijn hart lees ik in iedere letter ook de pijn van jullie allemaal en de hoop op veel beter; de positieve kracht...
Het is afschuwelijk je kind over te moeten geven aan "vreemden", maar ook ontzettend moedig. Met diep respect en bewondering maar ook verlegenheid heb ik me 'toeschouwer' gevoeld in zo een belangrijk stuk van Vincent's/jullie leven...

Wil ik jullie heel veel kracht, liefde en licht toewensen en voor Vincent een vertrouwde levensweg, vol gelukkige momenten.

Dikke kus en heel veel liefs,
Anja (Switi Lobi)

Anoniem zei

Margo,

Dank voor het vertrouwen, zomaar alles aan mij laten lezen!!!
Raar ,onbegrijpelijk voor ons, allé voor mij dan toch.
Ik probeer deze maand langs te komen!!

Liefs pia